Heippa vaan!

 

Nyt ajattelin kertoa teille asiasta joka on......

COSPLAY!.. kyllä

(sillä kaikki lukijat siellä ruudun takana eivät varmaankaan tiedä mitä se on)

Elikkäs todella lyhyesti sanottuna se on pukeutumista johonkin hahmoon

 

Kun katsoo jotain elokuvaa tai no otakun kielellä animea, sieltä yleensä löytää jonkun hahmon johon haluaisi pukeutua.. ..sitten vain peruukin ostoon ja vaatteiden tekoon!

!TIETOISKU!

otaku: Tarkoittaa japanista, animesta, cosplaysta ja muusta tällaisesta hömpötyksestä kiinnostunutta henkilöä

 

Tässä minun esimerkkini cosplaysta:

PicMonkey%20Collage%20luka.jpg

 

Tässä toinen esimerkki:

PS: Tämä projekti on edelleen kesken :D joten valitettavasti ette näe lopullista tulosta päälläni

 

PicMonkey%20Collage%20aoki%20lapis.jpg

Tässä vielä kuva minusta

toisessa silmässä on piilolinssi ja toisessa ei..

hurja ero ja kuvat näyttävät hienommilta kun on linssit päässä :3

min%C3%A4%20linsseill%C3%A4%20ja%20ilman

 

Olen melkein aina ollut kiinnostunut kaikesta oudosta tai erikoisesta joten cosplay on juuri oikea valinta minulle

Olen aloittanut cosplayn siinä 8lk. aikaan koska kaverini suositteli sitä minulle, ja en ole katunut yhtään tätä valintaa!

 

Muistan vieläkin sen kun menin kyseiselle kaverille ensimmäistä kertaa yötä..

Näin kaikki julisteet ja japani aiheiset tavarat hänen huoneessaan ja totesin vain:

"säkin tykkäät Hatsune Mikusta,

ja ei hitsit ossaat piirtää hyvin!"

(Hatsune Miku on eräs tunnettu hahmo japanissa ja muualla maailmassa)

Siitä lähti meidän ystävyys kunnolla liikkeelle ja ei mennyt kauaa kun hän jo pyysi minua mukaan yhdelle reissulle kemiin joka liittyy animeen ja muuhun sellaiseen

 

 

Hehe siinäpä joitakin cosplay juttuja mitä tähän hetkeen kekkasin teille paljastaa :3

Nähelläänpä taas uusissa ideoissa!