Elikkäs...

Kaikilla varmasti on pienenä ollut jokin haaveammatti.. noh, minulla se oli eläintenhoitaja/jokin vastaava. Sen muoto on hieman muuttunut vuosien varrella mutta eläimiin haaveammattini on aina liittynyt, on se sitten ollut eläintenhoitaja tai delfiinien kouluttaja tai ihan mikä vaan mutta eläinten kanssa olen aina halunnut työskennellä, ja mieleni on edelleen samalla polulla.

Pienenä aina haaveilin suuresta maatilasta jossa olisi paljon erilaisia eläimiä ja nyt tuntuu siltä että haaveeni olisi pikkuhiljaa toteutumassa, sillä tällä viikolla meillä oli valinnat että mitä haluaa alkaa tekemään tulevina kouluvuosina. Vaihtoehtoina oli monenlaista, itse otin 1. polun eli minulla tulee olemaan sekä tuotanto-, että pieneläinhommia ja lisäksi vapaasti valittavista otin maatila töitä ja rakennusjuttuja :) 

11297662_1108634785828929_208583600_n.jp

(Kuva on otettu tänään navetassa kun meillä oli lehmien laitumellelasku-tapahtuma, josta hieman lisää toisessa artikkelissa)

Aluksi yhteishaussa olin ihan varma etten edes pääse opiskelemaan eläintenhoitoa koska sinne on niin paljon hakijoita, ja vieläpä kaksi hyvää kaveriani sai tietää pääsystäni sinne kouluun ennen minua.. koska hekin hakivat OSAOn kouluun, joten he tutkivat nettisivua jolle oli julkistettu kaikki läpi päässeet opiskelijat joka alalta ja löysivät minun nimeni eläintenhoiajat listalta. Toinen heistä lähettää minulle viestiä:

"Jenny nää pääsitki sinne mihin nää halusitki, onnee!"

Olin ihan ihmeissäni viestin saatua koska en tajunnut että tulokset ovat tulleet jo, ja kaverini tosiaankin luuli että minä itsekin tiesin asiasta jo. :D En osannut arvata että pääsisin opiskelemaan juuri sitä mitä olen aina haaveillut, mutta kyllä se oli totta ja olen todella onnellinen!