Kesäloma on edennyt varsin reippaasti ja pian koittaa jännä reissu, nimittäin partio-reissu JAPANIIN!!!!

#ou mai gaad! #en malta oottaa #eka kunnon ulkomaanmatka

Oon aina halunnu matkustaa Japaniin, ja ylipäätään ulkomaille. Ainoat ulkomaan matkat mitä olen kokenut on: Ruotsi ja Viro, eli ei kovin hehkeää maapallon kiertoa ole ollut, mutta nyt pääsenkin sitten samantien vähän jännemmälle reissulle.

 

Elikkäs juttu on se että joka 4. vuosi järjestetään maailmanlaajuinen Jamboree-tapahtuma partiolaisille, ja tänä vuonna se pidetään Japanissa. Suomesta lähtee melkein 1000 ihmistä!

 

Olen reissussa yhteensä 3 viikkoa

Ensimmäinen viikko vietetään kiertelemällä suunnilleen puoli Japania, kuten alla olevasta kartasta näkee

(punaiset pisteet ovat vierailukohteita ja vihreällä merkitty alue on leiriintymisalue jossa vietämme loput 2 viikkoa)

kioto-kartta2

Lähtö koittaa minulle jo huomenna (20.7.2015) koska menen ensin yöjunalla helsinkiin ja sieltä 21. päivä lentokoneella Tokioon. En oo ikinä ennen lentänyt joten tästä tulee jännää.

Toivottavasti tuun takas yhtenä kappaleena, sano mulle mun kaveri :D

 

Päivitän tänne lisää reissun jälkeen mutta nyt heipsan teille..

 

...To be continued ...